piątek, 18 listopada 2011

Świąteczny woreczek

Pierwszy raz wykonałam decoupage na tkaninie. Muszę jeszcze to dopracować bo z efektu jestem średnio zadowolona - wokół motywu, klej przybrał lekko żółtą barwę (z pewnej odległości już tego nie widać:-))

Pierwszy raz również uszyłam woreczek i tak powstał świąteczny gadżet:-)




Woreczek z jednej strony ma motyw Misia-Mikołaja (coś u mnie ostatnio Misiaki zawładnęły wnętrza:-)). Z drugiej natomiast strony ...



Jak widzicie przemyciłam moje ulubione biało-czerwone barwy w postaci lamówek przy motywach i w formie "mankietu" woreczka:-).

Aby woreczek był estetyczny "od środka" otrzymał podszewkę a w ramach dekoracji użyłam delikatnej bawełnianej koronki i wykończyłam ozdobnym ściegiem (dla lepszego efektu powinnam tu chyba użyć grubszej nici?). I oczywiście ma dwa bawełniane sznureczki do ściągnięcia i zawieszenia gdzie popadnie:-)


20 komentarzy:

  1. Ostatnio zwariowałam na punkcie biało czerwonej ,lub jak kto woli czerwono białej krateczki !
    Dlatego Twój woreczek jest sliczny,nie wspomnę o serduszku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swieta przyjada ani sie obejrzymy. Bardzo staranne wykonanie i woreczek taki wesoly i milusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna kobitka z ciebie:)Biało-czerwona krateczka jest świetna,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ;-) ale z Ciebie zdolna kobietka;-) POZDRAWIAM SERDECZNIE.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny:)) pozdrawiam i życzę dużoooo prezentów w tym worku:))Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kratkowy komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny! I ta krateczka bardzo pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I nie powesz, że to pierwszy raz. Świetnie Ci wyszło i na prawdę świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zestaw! Podziwiam precyzję bo mnie jeszcze daleko do niej:(
    pozdrowionka,

    OdpowiedzUsuń
  10. Woreczek doskonale wpisałby się w klimat moich zeszłorocznych dekoracji, w olinkowym pokoju.

    Miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe woreczki i bardzo pięknie wykonane:)A ja zapraszam Cię na czerwone candy do mnie:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam za ciepłe słowa:-)
    Biało-czerwoną krateczkę lub groszki uwielbiam i często przemycam je nie tylko z okazji świąt:-) To serducho, które widać na zdjęciu powstało jakiś czas temu. Niestety nie udało mi się dotychczas kupić większej ilości tkaniny w piękną krateczkę a ta użyta przy woreczku i serduchach pochodzi z ... koszuli kupionej w ciucholandzie:-)
    Choć czerwień potrafi być dominująca i agresywna, to chętnie wykorzystuję ją w kuchenno-jadalnianych strefach domu.

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku prześliczne :)))za4równo woreczek jak i serducho!:) ładnie tutaj u Ciebie:0 trafiłam od Mimi:) będę odwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj scraperko! serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny swiateczny gadżecik;)rzeczywiscie misie ostatnio u ciebie rządzą;))0pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha!! a ja wiem gdzie ten woreczek trafił :)))
    Mam i nikomu nie oddam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł z bluzą jest obłędny.

    Izabela

    OdpowiedzUsuń